Down Under

1 maart 2014 - Perth, Australië

Weer even de tijd genomen voor een little story.

Het is goed toeven hier. Het is nog steeds warm. Vandaag 37 gr. dus strandweer. Frank en ik zijn naar Cottesloe geweest. Jammer voor Janet, want die moest nog werken. De branding was geweldig, en ja moeders ging er toch weer in hoor!!.Super en wat heeft de zee een kracht!  Maar toch ook fijn dat hier een zwembad is.

Donderdag zijn Janet en ik ondanks de warmte toch nog gaan wandelen. We zijn naar Pioneer Village geweest. Voor het thuisfront wel bekend. Sam jij weet dat ook nog wel van vijf jaar geleden. Ook hier weer veel veranderd. We weten in iedergeval weer een leuk adres voor een lunch.

Morgen, zondag, voorbereidingen voor de vlucht naar Melbourne, want Frank en Janet hebben nu twee weken vakantie. Ik weet nog niet wanneer ik het volgende verhaaltje kan schrijven. We'll wait and see.

P.S. Gelieve GEEN "like"via Facebook.

1. Daan:
    1 maart 2014
    Hoi Lia,
    Wat heerlijk om te lezen allemaal weer!
    Super!
    Heel veel plezier met frank en janet.

Wij zijn hier al helemaal im carnavasstemming en lekker komende dagen carnavallen xxx
  2. Sam:
    2 maart 2014
    hallo oma ik weet dat nog wel van cottesloe met die hoge golven mooie fotos zijn dat
    zijn dat witte kakatoes ? vandaag naar de optocht van wijchen kijken en dan gaan we met ze allen naar het sterrenbos xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx sam en groetjes aan frank en janet
  3. Margriet Vugs:
    9 maart 2014
    Geweldig zeg !! Het is net of ik daar zit!!!!
    Bedankt xx