De eerste dag. 25-02

27 februari 2014 - Mount Richon, Australië

Gelukkig goed kunnen slapen. Mocht ook wel, na ruim 30 uur!!

Half zeven wakker en ik ben opgestaan en kwam Frank tegen, die ook wakker was. Buiten was er een heerlijke  zachte bries en het leek ons wel lekker om een stukje te wandelen. Zo gezegd, zo gedaan, lekker genieten van de stilte, maar wel heuveltje op en heuveltje af. Das even wennen.En er staan hier prachtige huizen en het uitzicht.....grandioos.

Eenmaal weer terug een heerlijk ontbijt met eigen gebakken brood, jammie, jammie. Janet ging naar de sportschool en Frank en ik hebben eerst de beestjes verzorgd.en daarna heerlijk het zwembad ingedoken. Wat een luxe!! En ook vandaag weer 33 gr.

Later zijn we naar de shopping Mall gegaan om wat boodschappen te doen. Daar hebben we ook lekker kunnen lunchen. Ook hebben we nog met Stephan en Sam kunnen skypen. Sam heeft oma duidelijk kunnen vertellen wat de orthodondist heeft gedaan.

Ja en voor ik het wist was de eerste dag voorbij. Prettige bijkomstigheid: GEEN JETLAG, ik kan gewoon met hun meedraaien. SUPER!!!

P.S. Gelieve GEEN "like"via Facebook.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marion:
    27 februari 2014
    Leuk om te lezen Lia. het gaat daar allemaal wel goed merk ik.
    heeft Frank een zwembad bij het huis? Nou hier lijkt het ook voorjaar.
    geniet er van en groetjes aan F&J.
  2. Bernadette:
    27 februari 2014
    Wat heerlijk voor je dat is echt vakantie!
  3. Sam:
    1 maart 2014
    hallo oma heb je ook al kangaroos gezien of een papegaai en heb je ook al verse eitjes van de kippen van frank en janet gegeten xxxxxxxxxxxx sam