Mandurah.

21 maart 2014 - Mandurah, Australië

11-03

Vervolg: Eenmaal daar aangekomen konden we toch meteen inchecken. We hadden een unit op de eerste etage en alles zag er strak en stralend uit. Snel de spullen neergelegd en wat rondgekeken. We keken onze ogen uit, zo mooi. En ook wij hebben genoten van het water en de ligstoelen. 's Avonds hebben we de bbq gevonden en hebben lekker op ons gemak buiten gegeten.

Woensdag 12-03 en 37 gr.

Vanmorgen om 6.00 uur de vogels al gehoord! Het was prachtig weer en ik ben voor het raam gaan zitten en heb lekker kunnen genieten van die papagaaien. Frank en Janet waren ook al vroeg en zijn gaan zwemmen. Na de koffie zijn we naar het strand gelopen. Haha, alleen maar de straat uit en je bent er, om jaloers op te worden!! Lekker pootje baaien, het water was heerlijk. Later natuurlijk weer naar het zwembad, e readers mee en lekker relaxen. Later zijn we ook nog de warme spa in geweest, is goed voor de knieën. Haha. 's Middags zijn we naar het centrum gegaan en hebben bij de Dome aan het water op het terras gezetenen een heerlijke Koffie Twister met wedges genomen.. Ook hier weer mooie herinneringen van alweer vijf jaar geleden. 's Avonds natuurlijk weer naar de bbq.

Donderdag 13-03 en 30 gr.

Janet is jarig. We moesten wel vroeg op want om tien uur moeten we uit het appartement zijn.Maar eerst zijn Frank en ik om acht uur naar het strand gelopen. Heerlijk, het was alweer warm en hoe ongelooflijk, geen mens te zien, het hele strand voor ons alleen. Super. Het water was heerlijk, lekker met de voetjes erin. Maar ik had er geen erg in dat de brandding wat heviger werd...dus lekker nat geworden, haha. Eenmaal weer terug toch nog even gebruik gemaakt van de spa binnen en lekker liggen dobberen. Ja en om tien uur moesten we toch echt weg en zijn we via een omweg naar huis gereden met een voldaan gevoel.

P.S. Gelieve GEEN "like"via Facebook

1. Bernadette:
    21 maart 2014
    Hai lia,
    En ik geniet mee van die mooie verhalen van je.
    Hier in nl deze week twee mooie dagen en 20 graden. Ben nu vrij en verwarming weer aan , naar buiten met winterjas.
    Beetje jaloers ben ik wel strand, zwemmen,zon hmm....
    Gun het jullie van harte.
    Geniet!!
    Voor allen lieve groet
    B.Appels
  2. Margriet Vugs:
    21 maart 2014
    Wij willen ook naar de warme Spa!!! Voor onze knieën!!! Haha xx
  3. Claudia:
    24 maart 2014
    Wij zaten destijds ook in Mandurah, 's ochtends heel vroeg daar dolfijnen gespot. Leuk hoor, ik geniet van je verhalen en beleef alles weer opnieuw!
  4. Stephan appels:
    25 maart 2014
    Wat heerlijk om te lezen mam!!!
    Een en al genieten. Ook van de foto's. Lekker!
  5. Ine aalbers:
    26 maart 2014
    hallo lia,
    fijn te lezen dat je geniet. [had ook niet anders verwacht!]
    willem en ik waren in de algarven - prachtig weer, veel gereden en gezien, de zee nog koud maar lekker op het strand gewandeld.
    ooit overwinteren? tussen 100en engelsen, duitsers en nederlanders?........... misschien.
    deze week hapert - je hoort er van - ben benieuwd.
    groeten
    ine
  6. Hetty en Martin:
    29 maart 2014
    Vandaag de foto's bekeken, heel erg leuk. Lekker blijven genieten en foto's en verhalen op het blog zetten, zodat wij op de hoogte blijven. Groetjes van ons
  7. Ine aalbers:
    29 maart 2014
    net terug van hapert met een redelijk goed gevoel.
    een gedeelde 1e plaats voor helmond en tegelen.
    dus wij 2e! we moeten nog wel wat aan die verkoudheid bij de tenoren doen, anders waren we vast 1e geworden............
    toch een prima dag en weer lekker gedanst op heerlijk oude muziek, de polonaise gedaan enz.[je kent ons]
    heerlijk en gezellig gegeten in 't achterom.
    wij genieten de komende dagen van heerlijk lente weer.
    groeten
    ine.