Welkom op mijn reisblog!

Woensdag 19-02-2014

Nog even en dan is het zover.Mijn eerste grote reis zonder Ton. Het begint nu toch wel spannend te worden. Ticket in the pocket, bankpasjes, verzekeringen, volgens mij is alles in orde. Het zal wel raar zijn, zo alleen, maar in gedachten reist Ton met me mee.Hij zou trots zijn omdat ik het gewoon ga doen! Eigenlijk hadden we afgesproken om samen het nieuwe huis van Frank te gaan bekijken, maar het leven loopt soms anders....

Nog een paar laatste dingetjes en dan zondag om acht uur richting Schiphol.

Met Sam afgesproken dat we straks kunnen skypen bij Frank, want die zal oma wel missen. Maar ik jullie ook hoor Steef!! Drie maanden, wat een tijd!!

Maar heerlijk om drie maanden bij Frank en Janet te zijn. Hun nieuwe home bekijken, de omgeving verkennen etc, etc. De vrienden weer te ontmoeten, en vooral.... de ZON.... nog steeds 35 gr. Een goed vooruitzicht dus.

P.S. Gelieve GEEN "like"via Facebook.

1. Reislogger:
    18 februari 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Stephan appels:
    Goed bezig mam!
    Nu klaar voor de laatste loodjes en dan lekker DU!
    We gaan het lekker bijhouden vanaf deze site, dus....veel schrijven hè!
    XXX
  4. Katja:
    Heel veel plezier Lia !!! We gaan je volgen hoor xxxx
  5. Daan:
    Hoi Lia,
    Leuk hoor! Kunnen we zo je verhalen en alles bijhouden!
    Super!

Succes met de laatste loodjes en voorbereiding, je kunt nu echt gaan aftellen!

xxx daan
  6. Bernadette:
    19 februari 2014
    Geweldig kunnen we je volgen.
    Wens je een goede reis , hele fijne tijd toe.
  7. Jacqueline Gosselink:
    20 februari 2014
    Stoer!! Heel veel plezier en een fijne reis.
    Groetjes uit Rotterdam.
  8. Anthoinette:
    20 februari 2014
    Nou Lia,ik had je net ook al een mailtje gestuurd maar doe het ook nog even op je blog. Super knap dat je gaat. Verschrikkelijk veel plezier. En inderdaad Tonie zou trots zijn geweest. Goeie reis en lieve groeten aan Frank. Xx
  9. Cathy:
    21 februari 2014

Ohhhhhh wat spannend!!!!!!
    Hartstikke goed dat je gaat. Lia geniet ervan met volle teugen.
    We gaan je blog zeker volgen en verheug me erop jouw foto's te zien wat je op je journey allemaal tegenkomt.
    Fijne reis en geniet ervan.
    Groetjes uit
    Rotterdam
  10. Sam:
    22 februari 2014
    hallo oma nog een nachtje dan gaan we met papa babs en ik en jij naar schiphol om jouw naar australlie te brengen xxxxxxxxxxxxxxxxxx sam
  11. Claudia:
    Hoi Lia,

Superleuk deze blog, wij gaan je volgen hoor! En ik weet zeker dat niet alleen Ton trots op je is.
    Hele fijne vakantie xxx
  12. Gisele:
    22 februari 2014
    Hallo Lia, wat ontzettend stoer! We wensen je een hele goede reis toe...lekker genieten...heel fijn dat je Frank & Janet nu weer ziet. We lezen graag mee met je verhalen.
    Veel plezier, groetjes van Pim, Gisèle, Niek & Erin :)
  13. Corrie:
    Lieve Lia,
    Wim en ik wensen je een gweldige tijd bij Frank en Janet.
    Wij gaan je volgen,
    Voor morgen een goede vlucht, en geniet ervan.
    Groetjes Corrie.
  14. Margriet Vugs:
    23 februari 2014
    Wat ben je toch een stoer wijf!
    We volgen je zeker. Fijne tijd.
    Lieve groetjes P&m
  15. Anthoinette:
    27 februari 2014
    Hoi lia al een beetje geaclimatiseerd..? Ik hoor van je. En ps mijn boek is klaar. Zal ik een examplaar voor je bestellen ? Groetjes aan de kids. Xx